DRIFTSSTATUS


SIDSTE NYT:



Søndag den 26/11 - 2023 kl. 07:56
Vi har haft netværksnedbrud fra ca kl 4 til 7.50 fejlen er rettet hos vores udbyder.



Mandag den 28/8 - 2023 kl. 15:54
Grundet sporadisk drift, har vi været nødsaget til at genstarte en af vores servere. Driften er igen stabil.



Tirsdag den 22/8 - 2023 kl. 11:44
Grundet sporadisk drift, har vi været nødsaget til at genstarte en af vores servere. Driften er igen stabil.



Onsdag den 3/5 - 2023 kl. 9:16
Netværket kører igen, men enkelte kunder oplever forsat problemer.
Afhjælpning: genstart udstyr, også router/firewall og ip telefon/adapter, hvis ikke det løser problemet kontaktes vores support.



Onsdag den 3/5 - 2023 kl. 9:14
Netværkets nedbrud - mobil trafik køre forsat



Mandag den 21/11 - 2022 kl. 09:11
Der er i øjeblikket nedsat fremkommelighed. Vi arbejder på at få det løst hurtigst muligt. Opdateret: KL 09:17 normal drift igen.



Onsdag den 29/9 - 2021 kl. 01:40
Et stort netværksnedbrud hos Telenor har påvirket mange af vores abonnenter fra kl 23:05 til kl 01:32.
Der skulle være normal drift igen nu.



Onsdag den 4/11 - 2020 kl. 09:43
Nedsat fremkommelighed. Vi arbejder på løsning. Opdateres snarest.
Nedbrud hos Yousee/TDC fra ca. 9:30.
Ser ud til normal drift igen fra ca. kl. 11:00



Mandag den 4/5 - 2020 kl. 09:46
Telenor melder om uregelmæssig drift i mobil netværket, se evt. Telenors driftsstatus:
https://www.telenor.dk/kundeservice/drift-og-dakning/driftstatus/tjek-driftstatus/
Fejlretning hos Telenor afsluttet kl 11:00



Tirsdag den 20/8 - 2019 kl. 17:51
Telenor melder om uregelmæssig drift i hele netværket, se evt. Telenors driftsstatus:
https://www.telenor.dk/kundeservice/drift-og-dakning/driftstatus/tjek-driftstatus/
Telenor melder om normal drift fra 00:08



Onsdag den 24/7 - 2019 kl. 17:38
Der har idag fra ca. 15.45 til 17.25 været nedsat fremkommelighed.



Mandag den 29/4 - 2019 kl. 10:39
Problemet med manglende viderestilling ved kø timeout er løst.



Mandag den 29/4 - 2019 kl. 10:15
Ved kø timeout der der problemer med at viderestillinger ikke udføres, i stedet nedlægges kald. Vi arbejder på sagen.



Torsdag den 15/11 - 2018 kl. 08:32
Driften er reetableret.



Torsdag den 15/11 - 2018 kl. 08:24
Der i øjeblikket nedsat fremkommelighed, vi arbejder på sagen.



Fredag den 13/7 - 2018 kl. 09:59
Der opleves drop af samtaler og envejs lyd på samtaler til/fra Telenor. Telenor arbejder på en løsning.
https://www.telenor.dk/kundeservice/drift-og-dakning/driftstatus/tjek-driftstatus/
Løst kl 15:30



Torsdag den 10/5 - 2018 kl. 17:45
Driften har i perioden 16:15 til 17:35 været ustabil drift, det har resulteret i nedsat fremkommelighed.



Tirsdag den 1/5 - 2018 kl. 11:08
Der er netværksproblemer, vi arbejder på sagen.
Udbyderen har meddelt at problemet er løst ca. kl. 11.30.



Torsdag den 21/3 - 2018 kl. 23:00
Grundet netværksopdatering hos Telenor, kan en kort afbrydelse forekomme.

23:20 Opdatering udført. Drift Normal.



Mandag den 5/3 - 2018 kl. 10:02
TDC har problemer med store dele af deres telefoni. Læs evt her https://erhvervkundeservice.tdc.dk/driftsinformation/driftsinformation/details?fas_id=20180305-000824&issue_type=aktuelle%20fejl
Problemet er løst



Torsdag den 1/3 - 2018 kl. 11:31
Grundet netværksproblemer er vores mailsystem i øjeblikket nede. Problemet er løst.



Mandag den 11/9 - 2017 kl. 01:00
Driften er nede grundet netværksproblemer.
Driften er reetableret kl 03:35



Torsdag den 10/8 - 2017 kl. 12:00
Der er periodiske problemer med indgående opkald hos vores leverandør Telenor.
15:30 Der er normal drift igen.



Tirsdag den 21/2 - 2017 kl. 08:47
Vi har problemer med vores mailsystem, har du brug for hurtig respons bedes du kontakte os telefonisk.



Saturday den 17/12 - 2016 kl. 01:50
system opdatering foregår, normal drift igen i løbet af ca 45. minutter



Torsdag den 17/11 - 2016 kl. 13:06
Der har været et DNS problem hos TDC hosting, varighed ca 30 min. , er løst nu men kan kræve genstart af udstyr.



Fredag den 7/10 - 2016 kl. 09:08
Der er forringet samtalekvalitet, vi arbejder på sagen.
Opdateringen kl. 12:05:
Problemet er løst.



Onsdag den 10/8 - 2016 kl. 09:12
Vi har i nat opdateret vores systemer



Onsdag den 3/8 - 2016 kl. 18:30
Vores DNS leverandør er under voldsomt DDoS angreb.
Dette kan give problemer med telefoni og tilgang til fonet.dk

Opdatering 19:51
Det ser udtil vi har normal drift igen.



Torsdag den 16/6 - 2016 kl. 13:12
Driften er nede, vi arbejder på sagen.
Driften er reetableret kl 13:18.



Torsdag den 2/6 - 2016 kl. 10:02
Problemet er rettet.

Bredbånd Nord kunder oplever i øjeblikket udfald på deres fonet telefon. Bredbånd Nord arbejder på sagen.



Søndag den 14/3 - 2016 kl. 13 - 22
Grundet en database fejl er nogle kunder blevet Autotanket i utide.



Onsdag den 9/3 - 2016 kl. 00:15 - 01:15
Grundet opdatering har webserveren været ude af drift i ca. 1 time.



Torsdag den 5/11 - 2015 kl. 07:51 - 08:27
Ustabil drift.



Torsdag den 8/10 - 2015 kl. 12:16
Driften er nede, vi arbejder på sagen.
Driften er reetableret kl 12:22.



Fredag den 25/9 - 2015 kl. 10:51
Der er i øjeblikket sporadiske problemer med at få samtaler ind og ud af Fonets net, det skyldes en fejl hos Telenor, der arbejdes på problemet. Fejlen er meldt rettet kl. 11:05



Tirsdag 18. august 2015 kl. 16.30 - 17.30
En del kunder oplevede fald i gennemstillingen af samtaler fra 16.30 - 17.00, fra 17.00 til 17.30 var alt Fonet service nede, normal drift var reetableret kl. 17.30.



Fredag 12. juni 2015 kl. 13.00
Nianet/Telenor melder at problemet er løst.



Fredag 12. juni 2015 kl. 09.40
Der er netværksproblemer mellem Nianet og Telenor, problemet påvirker nogle kunder hos forskellige bredbåndsleverandører, såsom Waoo og Fuzion.



Torsdag 4. december 2014 kl. 08.40
Driften har været nede her til morgen, årsagen var et netværksproblem hos vores leverandør.



Mandag 24. november 2014 kl. 09.05
Der har her til morgen været ustabil drift, fejlen er rettet.



Fredag 12. september 2014 kl. 07.00
Der er igen normal drift på iax.



Torsdag 11. september 2014
Kunder der benytter iax er ramt af nedbrud, der arbejdes på problemet, det forventes løst i løbet af dagen. Kontakt evt. support med henblik på omlægning til sip.



Mandag 25. august 2014 kl. 11.00
Grundet ustabilitet, sættes en ny server i drift, dette sker mellem kl. 11.30 og 11.40. Er der problemer med at modtage samtaler inden for den første time efter skiftet, vil problemet afhjælpes ved at genstarte telefon eller adapter.



Mandag 18. august 2014 kl. 15.20
Der har de seneste dage været problemer med afbrudte samtaler i en periode i løbet af formiddagen. Vi har endnu ikke isoleret problemet.



Torsdag 26. december 2013 kl. 14.20
Der har de seneste 50 min. været meget lave fremkommelighed. Problemet er løst.



Torsdag 31. oktober 2013 kl. 11.10
Problemet med sporadiske afbrydelser er løst.



Torsdag 31. oktober 2013
Det er sporadiske afbrydelser på indgående samtaler. Der er ikke problemer med udgående samtaler og samtaler mellem FONET abonnenter.



Luk vindue